Ah bizi ne çok üzdün hayat
Ne çok şeye hasret bıraktın
Ne kadar belirsiz herşey
Herşey ne kadar bedbaht
Ah bizi ne çok üzdün hayat
Her birimiz ayrı yerde ama
Hep aynı şarkı,aynı nakarat
Düğünün derneğin şurda dursun
Yeterdi oysa
bir tabure,bir pencere yanında,
Sevdiğimiz çiçekler saksıda
Yeterdi,
Başucumuzda birkaç da kitap olsa...
Ah bizi ne çok üzdün hayat
Ne çok şeye mahkum bıraktın
Ekmek kavgası
Hayat kaygısı derken
Kendimizi unuttuk bir yerlerde erkenden
Güzel çocuklardık oysa
Hayallerimiz sonsuz
Masallarımız mutluydu
Bir değişik zamana kaldık
Herkes bir yerden yaralı
Herkes bir yerden yıkık
Şimdi sana ne söylesem,
Ne yazsam faydasız artık
Bir küçük sitem olsun bu sözler de benden sana
Bayramın seyranın şurda dursun
Bize küçük mutluluklar da yeterdi oysa
Bir tabure,bir pencere yanında
Sevdiğimiz çiçekler saksıda
Yeterdi
Başucumuzda bir kaç da kitap olsa...
Kayıt Tarihi : 27.05.2026 20:05:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
27.05.2026




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!