Ah çocuk ah özlüyorum seni
Hasretine gebe olan ruhumu nereye koyacağımı bilmeden yaşıyorum günlerimi
Nöbet tutuyorum saatlerin başında
Seninle buluşacağım günler hemen gelsin diye
Seni gördüğünde kendinden geçen beni nasıl saklayacağımı düşünüyorum
Yanaklarım al al oluyor
Heyecanlanı veriyorum kokun sinerken üstüme
Ve sonra coşkusunu yaşıyorum hesapsızca
Seni saklıyorum içimde kimseye söylemeden
Ne doğan güneş biliyor seni nede yalnızlığıma kardeş tuttuğum deniz
Bir tek içimdeki çocuk biliyor seni bir tek içindeki çocuk biliyor beni
Ne sorguluyorum seni ne yoruyorum beni
Sadece yaşıyorum bizi….
DERYA ÇETİNKAYA
…
Kayıt Tarihi : 17.04.2008 19:54:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Adım Renkler ve Yaşam.
Tarafımdan tam puan.
TÜM YORUMLAR (8)