Adressiz yollardayım...
NİRENGİSİ belli olmayan..
Nere dönsem ben...
Kimsesiz ve sessiz...
Sözlerimin buğusu , boğazımı yakıyor..
Sözlerimin kokusu keskin...
Gözlerim ağır bakıyor..
Derinn ve acı...
DÜN'ü silmek ...bu GÜNÜ/de ...Yarın olmasın
Olmasın....
Kayıt Tarihi : 8.04.2017 01:16:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bense onu yazmak istedim işte. Kanava yok..
TÜM YORUMLAR (2)