HASRET
Yapraklar uçuşuyor, baharım kışa döndü
Bulutlar süzülürken, sema ağlar sessizce
Firkatinle çağlayan gözümün nuru söndü
Tahassürünle soldu bahçemdeki son gonca
HU DİYE
Gül dalına bülbüller
Çıkar hu diye öter
Bülbüle nazlı güller
Kokar Hu diye kokar
ŞEHİR VE İNSAN
“Kalabalıklar içinde yalnız kalmak en koyu yalnızlıktır!”
Cemil Meriç
I
Şehirim ben; alnıma, pas gibi tütsü sinmiş
Seherde doğan umut, kör dumanla silinmiş
Viranedir şu gönlüm aşkından YA MUHAMMED
Perişan derunumu, Âh! Eder misin abat?
Kirlenmiş kıtmirinim, nurunla pakla beni
I
Zatında buldum aşkı, başka yâre ne hacet?
Her dem sana muhtacım, başka sare ne hacet
Aşkının niranında, dondurdun şu gönlümü
RUHUMDAN GELEN SESLER
Özüm yanar oldu gündüz ve gece
Gözyaşım içime akar gizlice
Istırap okurum hep hece hece
Hakkın arkasına düşer giderim
Yokluğunda yaktın beni
Bilsen de bir bilmesen de
Harap ettin tende canı
Olsan da bir olmasan da...
Verdin beni sert borana




-
Kibar Tavasav
Tüm YorumlarMerhaba sevgili dost
bu bir genel mesajdır...
1 milyonun üzerinde üyesi olan bir sitede tüm şair dostlarca ve okurlarca buluşmaya ne dersiniz?
Bunun için yapmanız gereken tek şey önce www.siberalem.com sitesine üye olmanız,... gerekiyor tabiki ücretsiz üyelikte söz konusu.