Kim demiş ki: ' ölüm zehirden de aci' diye
Hakikatta ölüm, ölmemek için hediye
Başımda altın taç
Gönlüm ona muhtaç
Gözüm tok olsa da
Ruhum anneme aç
Hayatımın başı
Ben bir köprü biliyorum, incelerden çok ince
Ebedî saâdet, işte o köprüden geçince
14,10,1985
TRABLUSGARP
İstermiydim ben bu fani alemde birleşmek
Ahirette olmasa, 'sevdiğinle haşrolmak'!
Ben hayatımı, her saat demet demet biçerim
Ölmemek için, ölümü, yudum yudum içerim.
'Tik-tak tik-tak ' zamanın çıldırtıcı sesleri
Bu sesle kesilecek insanın nefesleri.
20,10,1985
TRABLUSGARP
Sevdâ nedir, bilemedim
Göz yaşımı silemedim
Gardaşımdan ayrılalı
Birgün olsun gülemedim.
Değildir marifet, yıldızlarda savaşmak,
Marifet o ki; Azraille kucaklaşmak
Allah kelamı Kur'an yalnız bunda kurtuluş
Başka yola yönelmek: Karanlıkta yok oluş
26.02.1994
İki güç var,nefsin ölüm fermanını yazan:
Biri zikr-i hafidir,diğeri de ramazan




-
Kibar Tavasav
Tüm YorumlarMerhaba sevgili dost
bu bir genel mesajdır...
1 milyonun üzerinde üyesi olan bir sitede tüm şair dostlarca ve okurlarca buluşmaya ne dersiniz?
Bunun için yapmanız gereken tek şey önce www.siberalem.com sitesine üye olmanız,... gerekiyor tabiki ücretsiz üyelikte söz konusu.