Äşık der: bahtı yarım,
Gel yanıma bahtı yarım.
Yüzünde göz izi var,
Sana kim baktı yarim?
Geceler şahit oldu,
Tüm dünya sırtını sana dönseydi
ben yine yanında olurdum.
Sen bana yazık ettin.
Şimdi ellerin üşüyor,biliyorum…
kimse sormuyor.
Äşık der: bahtı yarım,
Gel yanıma bahtı yarım.
Yüzünde göz izi var,
Sana kim baktı yarim?
Geceler şahit oldu,
Tüm dünya sırtını sana dönseydi
ben yine yanında olurdum.
Sen bana yazık ettin.
Şimdi ellerin üşüyor,biliyorum…
kimse sormuyor.
Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!