Yar yoluna canı feda eyledim,
Mağrib’ten Maşrib’e selam söyledim,
İndim aşkın deryasını boyladım.
Gördüm cemalini ben senin yarim.
Yedi derya bir olup çalkalandı,
Gönlümde bulunmaz senin bir eşin,
Gam yeme güzelim severim seni.
Öyle mahsun durma sil gözün yaşın,
Gam yeme güzelim severim seni.
Başka çiçekleri koklasam bile,
Bir bak arkadaşım Hüseyin DEMİRBAŞ,
İçimizde yanıyor bir top kor ataş,
Ne zaman hakkını ararsa vatandaş,
Vururlar kafasına hem balta, hem taş.
Belki Hüseyin derler senin adına,
Sana ne söyleyeyim Halil Kardeşim,
Hayat yolunda olduk bir top ibrişim.
Bilmem hayatı tanıdınmı kardeşim,
Bir düzen içinde oldun sırdaşım.
Bir zamanlar kapı ve pencere çaldın,
Ellerim ellerinde, sarıverdin yarayı.
Benliğim benliğinde, coşar ruhum sarayı.
Gözlerim gözlerinde, boş vermişim dünyayı.
Yüreğim yüreğinde, neylerim oku-yayı.
Aşk için yaratılmış,
Ateş saçar asi güzel.
Menzilden ok atılmış,
Kalmış naçar asi güzel.
Mecnun-u Leyla gibi,
Saçlarını savuruyor,
Ceylan gözlü nazlı güzel.
Gönüllere taht kuruyor,
Ceylan gözlü nazlı güzel.
Bakışları sanki şeker,
runya_Aynur Baş (Bayan, 41)
Kime: Abbas YURT
Tarih: 31.03.2007 13:28 (GMT +2:00)
Konu: Yn: slm :) (Lütfen Okuyun)
Neden sitem edersin bana şiir yazmadım diye
Uçurtmaların nasıl uçtuğunu bilir misin sen?
Rüyalarına dahi girdiğimi unutma.
Tükeniyor ömrümüz bunu da unutma.
Eğer beni bir gün unutursan
Merhabalar :)
Nasılsınız? Öncelikle gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim.'Çanakkale Şehitlerine' isimli şiirimi 'hakan kaya' tarafından bir yarışmadan kulanılması ve de bunu alıntı olduğunun tespit edilmesi bana mesaj çekerek: 'Abbas bey acil olan ben ankara da şuan da vatani görevimi yapmaktayım ve yapmamam gereken bi şey yaptım gectigimiz günlerde biliorsunuz 18 mart çanakkale şehitleri zaferi anma günüydü ve bölük komutanımız herkes
yazıcak bi şiiir diyip bizi bi nevi tahdit etti bende yapmamam gerektiğini biliyorum ama sizin şiiriniz net den alıp benim gibi gösterdim ve dereceye
girdi koca taburda şiir 3 üncü oldu.şilt ve takdirler aldım ben bunuda hak etmedim.ve şimdi öyle bi hal aldı kiş bu konu tabur komutanımızın kulagına
kadar şiir alıntı oldugunu gitmiş durumda net sayfasını bile kopyalamışlar göstermek için şimdi sizden çok büyük bi rica da buluncam olmayacak bi şey belki ama yine de deniyorum şansımı sizden ricam o şiirinizi siteden kaldırabilirmisiniz siz kalitenizi zaten şiiirden belli etmişsiniz tek ricam
bu yoksa 7 günlük bi hapis cezası alıcam eger yapabilirseniz sewinirim saygılar veya bana bi akıl verin arz ederim. ' şeklinde talepte bulunmuştur.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!