6 ŞUBAT DEPREMİ
Bir kaşık çorbayı
Bir bardak çayı
Bir kuru lokmayı
Birazcık ısınmayı
Kendime çok görüyorum
Bu kış kıyamette
Bu zelzelelerde
Enkazlar altında
Enkazlar üstünde
Üşüyen her can için
Kendimden utanıyorum
Çaresizliğin şiddetini, dehşetini
Marmara ağıtlarında bile görmedim
Yurdum felaketler içinde
Yurdum insanı acılar içinde
Ben bir tufanın içinde
Gitsem dargın çiçeklerime
Gitsem can parçam kardeşlerime
Yeğenlerime…
Gidemiyorum
Gidemiyorum işte
Kibir değil
Gurur değil
İnat değil
Benim yaram başka biçimde
Benim yaram göğsümün içinde
Elim kolum bağlı
Depremler, dehşetler
Benim içimde…
Erdal Karadağ
6 Şubat 2023
Kayıt Tarihi : 12.04.2026 02:26:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.



