Ben seni görmezsem eğer,içimde kış olurum
Karlarım düşer,yağmurlarım yağar
Çöl olur,kavrulurum
Mecnun -Leyla olurum,dağlarla vururum
Ben seni görmezsem eğer,yok olurum
Sevdalarımda dikenlerim olur
Bu gün hiçim
Bu gün çokum
Bu gün senim
Bu gün yokum
Al götür İstanbul a
Gel dinle yüreğimi
Bazen olur günler geçmez
Sen günlerden geçersin
Bazen olur sevmen yetmez
Yürekten geçersin
Bazen olur,yağmura karışırsın
Buluttan vazgeçersin
Kalemle söyleştim
Kağıtla dertleştim
Birbirine bağladım cümlelerimi
Bir yanda sen
Bir yanda ben
Aşk her gece yanardı
Bu sabah, bir yanım hüzün
Bu sabah, sütten kesilmiş bebe
Bu sabah, yalnızlığım vuruyor beni
Tualdeki evin sarı ışıkları
Bu sabah gözlerimin yeşiline saklanan
Gözyaşlarım asılı
Bilmiyorum, değişen bir şey var
Yüreğimin derinliğinde
Bana dokunan, heyecanlandıran,düşündüren
Seninle, dans etmek istiyorum
Hatta İstanbul u adım adım dolaşmak
Adını koymuyorum
Bazen içim daralıyor sevincim sen oluyorsun
Bazen çıkmaz gecelerimin sabahı
Bazen hiç oluyorum senin sevdanda
Bazen çok
Ben aşk oluyorum, sen bir hiç
Senin hiç’in kocaman boşluk
Kapı, evin girişi
Bahçe,evin genişliği
Sen,ev gibisin
Hem geniş,hem korumacı
Hem sıcak hem paylaşımcı
Beklentisiz,çıkarsız
Antolojideki tüm dostlarıma teker teker mesaj yazıp, Bayramlarını kutlamayı çok dilerdim.
Ancak vaktimin azlığı nedeniyle genel olarak yazacağım. Affınıza sığınırım
Herkesin unutulmaya yüz tutmuş ve sevgi taşıyan bayramlaşmalardaki saygının düşüncenin yeniden yaşatmasını ve sahip çıkmasını temenni ediyorum.
Bayramınız sağlık mutluluk huzur ve sevgi dolu olsun.
Saygılarımla
Hani üzüyorsun ya beni
Olmadık zamanlarda
Ayaza dönüyor o vakit yüreğim
Çetin geçen kışlar gibi
Ocak'ım olursun Şubat'ım
Yağmurlar yağdırırken gözlerime




-
Cihan Kaya
Tüm Yorumlarher şiirde bir ben buldum benden öte....