Bağzı şeyler, yapmak için; Ya çok erken, yada çok geç oluyor
Doğru zamananda yanlış insanları alıyorsun hayatına,
Yanlış zamanda , doğru insanlar çıkıyor karşına.
Oysa, en uygun ağnı kollar zaman.
Bağzen, hiçbir şey yapmamak bile çok şey oluyor aslında , zamana rağmen atılan adımlarda.
İşte zamanı, zamansız yapanda budur; Öngörülemez bir olgudur.
Bilmem kaç bin yıldır böyledir ;Dün ile yarının birleştiği yerde zaman oluverir an.
Akışıda, yaşamıda, hatta kurallarıda o kurar, insanlar payına düşeni yaşar!
O yüzden; Ya çok erken, yada çok geç kalıyor, insanlar insanlara.
Sen zarfı açarsın, mektubu o tamamlar,insan payına düşeni yaşar!
Ardından sessiz bir kabulleniş başlar,ne bir gardiyan ne demir parmaklıklar.
O an geldiğinde insan kendini yargılar.
Zaman insanı kendi gardiyanı yapar!
Doğru zamananda yanlış insanları alınca hayatına.
Gökhan Tan
Kayıt Tarihi : 7.05.2026 19:32:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!