YÜZ KARASI
Sen de geldiğin gibi gidersin,
Sen de pişmanlığını yaşarsın.
Gözyaşlarını kimden saklarsın?
Hani çok seviyordun ya beni?
"Sensiz mutlu olamam" diyordun,
"Öldürseler vazgeçmem" diyordun.
Şimdi bensizliği kutluyorsun,
Hani çok seviyordun ya beni?
Her gece barlarda geziyorsun,
Celladım olmayı mı beklersin?
"Bu aşkın bende sonsuz" diyordun,
Hani çok seviyordun ya beni?
Arkana bakmadan gidiyorsun,
Bir "elveda" bile demiyorsun.
Yaptıklarımı unutuyorsun,
Hani çok seviyordun ya beni?
Nankörlüğün dibine vurmuşsun,
Sen Allah’tan belanı bulmuşsun.
Sen insanlığını unutmuşsun,
Hani çok seviyordun ya beni?
ÇETİN TİKTAŞ
Çetin TiktaşKayıt Tarihi : 12.05.2026 18:01:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!