Ben seni çok seviyorum
Değer kıymet veriyorum
Kötü rüya görüyorum
Sevgim sana fazla gelir
Sevgimi haketmiyorsun
Gülün kokusu vardırya
Senin kokun daha güzel
Herkesin sevdiği varya
Benimkisi daha özel
Kokularını özlerim
Seni güzel gördüğümden
Fazla değer verdiğimden
Ben dersimi aldığımdan
Sevmeyi bile unuttum
Çok değer verip şımarttım
Sana yaklaşamasamda
Uzaklardan seyrederim
İçim kan ağlıyor amma
Uzaklardan seyrederim
Kimseye suç bulmuyorum
Şeytanın aklına gelmez
Kız senin yaptıkların
Ebedi unutulmaz
Bu senin yaptıkların
Şeytandan ders almışsın
Olmuyor güzelim, sensiz olmuyor.
Çiçekler açmıyor, bülbül ötmüyor.
Zamanım geçmiyor, günüm bitmiyor.
Olmuyor bir tanem sensiz olmuyor.
Tat alamıyorum, tadı yok sensiz.
Alıştım kokuna, terine senin,
Sensiz yaşamaksa bana zor gelir.
Alıştım derdine, dırdırına da,
Sensiz yaşamaksa bana zor gelir.
Sesini, sözünü, o gülüşünü,
Bana yaptıkların canıma yetti.
Senin için deli olmadım mı ben?
Aşık olup, çöle de düştüm.
Senin için mecnun olmadım mı ben?
Papatyadan medet umma
Aşkın fallara mı kalmış
Falcılara derdin sorma
Bilmek onlara mı kalmış
Narin ince görünürsün
Sevdalı başında esiyor rüzgar
Bahadır adım buda aşikar
Güzel günlerim gençliğimde kar
Güzellere köle ettin sen beni
Orduluyum gururluyum ezeli




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!