yalnızlığın en zengini1957
Sen benim hikayemdin
ben yazmadım
kaderdin
vazgeçemezdim sevdim
yürüdüğüm yol
aldığım nefes oldun
ben seçmedim
yazan yazmıştı seni
bana okumak düştü
onlamadığım yerlerde oldu
soramadım
ayları yılları sana bagladım
saydım tek tek günleri
seni andım neden bilmiyorum
sevdim
kimse öğretmemişti
kendimce bana özğü
içinde sadece sen vardın
adını koydum hayat
sana adadım
gündüzler geceye döndü
gençlik çabuk geçti
bir ihtiyar hatılarıyla
kendi mekanında yanlız
hesaplaştı kendiyle sessiz
adını yazdı altını çizdi topladı
çıkan yine kader.....
1-06-26 şa
Kayıt Tarihi : 2.06.2026 00:13:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!