Saçının rengi yere düşse
Alır yerine koymak isterim
Sen beni sevmeyi dene
Bedeli neyse ben zaten öderim
Bu hanın tozlu yorgun yolcularıyız
Gelirken ne umutlarla gelmiştik
Şimdi arkamızda sönmüş yıldız külleri
Önümüzde bedelin ödediğimiz geceler.
Ne sen eski limanlara dönebildin
Ne ben içimdeki fırtınayı dindirebildim
Birbirine geç kalmış iki mevsim gibiyiz
Yazık ki aynı göğün altında eksilenlerdeniz
Yine de bir gün kapımı çalarsan
Kırgınlığımı değil, ışığımı açarım sana
Çünkü bazı sevdalar biter sanılır
Ama ben kolay bitmediğine inanırım.
Kayıt Tarihi : 24.06.2026 06:21:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!