YAR AHVALİM SORMUŞ
Yarim ahvalimi sormuş "iyi mi"?
Şükür olsun beni hatırladı ya.
Ben ona ahvalim doğru deyi mi?
Şükür olsun beni hatırladı ya.
Hasretin narıyla yandı şu özüm,
Gülmeyi unuttu ağlıyor gözüm.
Dermana kavuşsa kalmazdı sızım,
Şükür olsun beni hatırladı ya.
Gönlümün gülleri na hoş açıldı,
Bedenim üstüne şerler saçıldı.
Vuslatı unutup, gurbet seçildi.
Şükür olsun beni hatırladı ya.
Mustafa der dertler artar eksilmez,
Gönül yarasıyla bade içilmez.
Hasretin yükünü kimseler bilmez,
Şükür olsun beni hatırladı ya.
02.05.2026 Mustafa UÇAR
İnstagram-Youtube-Tiktok:gecekalemi27
Kayıt Tarihi : 26.06.2026 17:45:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!