Tutmaya çekinirdim hani ellerini
Senin de hoşuna giderdi..
Kaçamak bakışlarımı yakalamaya çalışırdın
Ne yapacağımı bilmezken sen utanırdın
Seni gülme alırdı benim ise yanakların kızarırdı
Kim derdi şimdi onlar enkaz olarak anılacaktı
Biz ise mezar olan sevdanın iki tanıkları
Zalim olduk zulüm ettik kirlettik yarınları
Dinlenilen tüm türküler kanatır şimdi yaraları
Her yerde çalınır söylenir kapatsan da kulakları
Ne sende ne bende gidebilecek bir yol mu kaldı
Hangimiz verecek yamalı yeminlerin hesabını
Necmeddin Özcan 2
Kayıt Tarihi : 24.02.2026 05:37:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!