&& ŞU DAĞLARIN ARDINDA.! &&
.
Söküp attım demişsin, yüreğinden sevgimi
Oysa nasıl mutluydum,buldum diye dengimi
Sol yanına bağrımın, nakşedip de resmini
Ne hayaller kurmuştum, ey hayırsız sevgili.!
***
Sen yaşamın sebebi, cananıydın canımın
Bedenime güç veren, kudretiydin kanımın
Zincirinden kurtulup, şu onulmaz bahtımın
Yağmurlu bir gecede, gelseydin ya sevgili.!
***
Ruhum yine daraldı, bir bilinmez firarda
Kim bilir o vefasız, şimdi hangi diyarda
Taş olmuş o yüreği, belki bir gün duyarda,
Yağmurlu bir gecede, gelir dedim sevgili.!
***
Şu dağların ardında, yıllar geçti aradan,
Hasretin hep içimde, sabır verdi yaradan
Aşkımızın gülleri, birkez daha solmadan
Yağmurlu bir gecede, gelseydin ya sevgili
Mahmut Mücahit Özdemir
Kayıt Tarihi : 29.12.2020 13:17:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




ayazda kalan yüreğin sesiydi şiir. ve çokça şiirdi...
muhteşem kaleme tebriklerimle...
sevgi saygılar...
Gelseydin
Girseydin kapıdan...
Ne gecenin ağırlığı, ne yağmurun gamı kalırdı...
Açardı hava..
Yağmur diner, gece gündüze dönerdi..
Der gibi şiir..
Sitemin yakıştığı bir şiir..
Tebrikler Mahmut Mücahit Kardeşim..
Vallahi...şiiri okuyunca kendi kendime ya hu git bir daha oku ,gerekirse bir daha oku dedim..
Zira son zamanlarda bu şekilde duygu yoğunluğu ve hitabeti ön planda olan ahenkli güzel şiirler okuyamıyoruz ...bunu itiraf ediyorum tüm samimiyetimle...
...Yürekten kutlarım saygıdeğer abim..kalemin şen olsun..
....SAYGI VE SELAMLAR....
TÜM YORUMLAR (5)