Sevgili yolu gözleyen aşıklar gibi
Yağmuru hasretle bekleyen gönüller,
Gökyüzünde pamuk şeker gibi görünen bulutlara bakarak
Ve duanın kıblesine boynunu bükerek duaya durur;
Ârifler der ki;
Kuldan isteme verirse minnet, vermezse zillettir;
İstersen Allah'tan;tan iste, verirse nimet, vermezse hikmettir!..”
Biz de Rabbimizden diliyor ve dileniyoruz:
Ya Rabbi adaletinden merhametine,
Celal’inden Cemal’ine ve
Senden sana sığınıyoruz.
Ya Rabbi, nimetini ve rahmetini lütfeyle;
Dilersen kar olsun, dilersen yağmur olsun;
Yeter ki yağsın.
Uçuk mavi semada hevenk hevenk asılı duran bulutlar,
Kurak gönüllerin ve susuzluktan çatlamış dudakların
Yağmur duasına cevap vermek için heyecanlanır;
Bulutların göz yaşı dökmesi sevinçtense
Toprak neşelenir, yeşillikler uç verir.
Tabiatın gülümsemesi gamzeliyse
Böcekler çiçek çiçek uçuverir.
Bulutlar dertli dertli göz yaşı dökerse,
Toprak hırpalanır sel olur; yel olur, âfet olur…
Selam sana ey Hazret-i Mikail; biz seni sevenlerdeniz,
Bize Rabbimizin cemali, merhameti ve ikramıyla tecelli buyur.
Kayıt Tarihi : 19.06.2026 14:43:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!