düşmek ister gibi
siyah bulutlardan
yağmur
ya da susmak
göğün sırrından
ölü şehri
yaşatır aniden
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Evet,yere inen her damlada canlanır hayat şükrünü eda eder yağmuru gönderene......İnsan ki verilen onca rızıktan bi haber,sevgiyle yoğrulmuş hamurunun tuzu nankörlük belkide....çok güzeldi efendim,sesinize sağlık....
TEBRİKLER YÜREGİNİZE SAĞLIK
Yağışın sıcak tarafını hissettim dizelerinizde..Tebrikler.Saygılarımla
Tebrikler usta kalem yüreginize sağlık
umutlar bitmiştir
şehirler damlalardan rahatsız,damlalar ayrı bir eziyet beton insan ve korunaklarına..
ne vardır ki damlalara sığındıracak küçük bir gözyaşı da olsa..
kutluyorum
namık cem
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta