Bir deprem ateşi yaktı içimizi Kahramanmaraş’ta,
Yerle bir olduk Elbistan ve Pazarcık’ta,
Gecenin bir yarısı kim vardı, kim kaldı ki ayakta,
Sallandık, yer yerinden oynadı; ferahlık ver ya Rab.
Kimseyi karanlıklarda bırakma, aydınlık ver ya Rab
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Hepimiz ağlıyoruz. Enkazdan bir kişi kurtulsa sevinçten ağlıyoruz. Her bir yiten canımız için ayrı ayrı üzülüp ağlıyoruz. Ülkemiz olarak çok büyük bir sınav veriyoruz. İnşallah el ele bu büyük afetin yaralarını bir an önce sarmayı başarırız. Depremde vefat eden insanlarımıza Allah’tan rahmet diliyorum. Rabbim yaralılarımıza acil şifalar versin. Rabbim beterinden saklasın. Milletimizin başı sağ olsun.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta