Bir yağmur öncesi
Gökyüzünün karanlığıyla aydınlığı sevişirken
Yağmur bu mahremiyeti ele verdi…
Islanan yüzler çevrilirken gökyüzüne
Utanmıştı gökyüzü
Kimse anlamadı
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




güzel anlatım
okuyucusuna hitab eden
bu değerli paylaşımı
yazan yüreği kutlarım
Rab'a yalvarış oldukça ilginç-dünaynın pek güzel insanların onurlu olduğu söylenemez - şair ne yapsın böyle dile gelmiş- kutlarım...
şiirde işlenen ar-haya duyguları ile örtbas edilmeye çalışılan insanlık duyguları birbirine geçmiş ilişkilendirilmiş.. oldukça etkili bir anlatım.. eline sağlık Maşidecim, kutluyorum..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta