Bilmiyorlar seni ,
Sendeki gerçeği..
Bilmesinler zaten,
Gülüşünde yatan cenneti.
Çıkma sen dışarı geceleri.
Görmesinler seni ,
Kulağımda tek bir şarkı ,
makâmı hicaz olan.
Hayat dehlizinde sıkışıp kaldım
Bu dehliz karanlık , kan donduran...
Derya..
Aşkı gösteren bir ayna...
Anakronik şairim. Bu şiirlerin Hâmisi..
Kalem geceleri yazar. Ay , yüzünün portresi.
Dünyanın dörtte biri sen ,
Dörtte üçü keder.
Dörtte birlik olan sen ,
Dördün üçüne bedel...
Öyle kalender ki gönlün ,
Kalemdâr olmamak ne mümkün.
Takdim-i huzuruna fâzılânelerimin
Gül endâmına yaraşır olmaması ne mümkün.
Rabbimin emri âli'si ile âriyet olsan bana ,
Âriyetine ihanetim ne mümkün .
Geceleri daha bi kasvetli olurmuş ruhlar.
Bilinmez ayazından mı karanlığından mı gecenin .
Belki de bahanesidir gece , ruhun fıtratı kasvetlidir...
Geceleri daha bi dertli yazarmış kalemler,
Çaylar daha bi demli içilirmiş geceleri.
Belki de bahanesidir gece , ruhlar hüzne meyillidir...
Yollar eğri… istikamet kayıp bir harita
İçimde dolaşır sessiz, eski bir hakikat
Ne tarafım doğru bilinmez, ben de bilmiyorum
Bir aynaya bakıyorum… kendimden kaçıyorum
Sis çöker şehre, gecenin dili susar
Zihnimde yankı yapan eski bir kırık duvar
Ervâhı ezelden beri vâr olan
bir hasret bu.
Başta kıvılcım iken
Şimdilerde kor oldu.
Ha yaktı , ha yakacak bu hasret kâinâtı.
Ve bilirim ki gözyaşın ,
Külhanbeyiyim ben bu dizelerin.
Dize getirir , hislerimi gözlerin.
Gün doğumu, görününce gözüme ben
Uyuyamam , şiir yolunu gözlerim..
Ne güzeldi geçen yıllar
Hep aşk dolu hatıralar
Yüreğimde tek kadın var
Adı kazınmış ecele kadar
Elini her tutuşumda




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!