Ciğerim bir hafif,
Kalbimde pırıltı.
Yılların tozları
Yüreğimden kalktı.
Özledim kendimi,
Pişmansız günleri;
Işıkta mest olan,
Gölgede korkan beni.
Özlem diner gibi,
Huşu sarar teni;
Bir gözün ardında
Dostlar bekler gibi.
Bu hafiflik taşmalı,
Göklere doymalı;
Her gülüşe dalıp
Ruhuna çıkmalı.
Kayıt Tarihi : 15.04.2026 01:53:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!