sevince yaşar insan; ölünce sevemezsin...
Gidiyorsun demek,
Hele söyle var mı bir eserin?
Desene geriye kaldı ancak semerin,
Üzülme, daha beteri vardır beterin.
Boşa mı geçti koca ömür,
Yaptıramadın mı bir çeşme bir hayır?
Öyle ya günahın yolu düz,
Hayrın yolu zor, engebeli, bayır.
İyilkte mi etmedin bir kuşa, böceğe,
Hiç mi hazırlanmadın başına geleceğe?
Öyle ya vaktin olmadı temize, güzelliğe,
İçtin, kustun biraz coştun gündüz gece.
Ya işte öyle gidiyorsun demek,
Hele söyle var mı bir eserin?
Desene geriye kaldı ancak semerin,
Üzülme, daha beteri vardır beterin.
Kayıt Tarihi : 25.05.2026 17:29:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!