Denizin asiliğine bakıyorum
düşlerimiz vardı bizim,
güneşin doğuna hazırladığımız.
Şimdi ise kendimizden çok uzağız
Oltanın ucunda sallanıyor güneşin batışı.
Sen bir ucundasın denizin
ben bir ucunda.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Kendini affettirmez isen daha çok bekleyeceksin gibi geliyor bana genç şair arkadaşımTebrik ediyorum.Şiirin güzel ancak;satırları iyi incele ,bazı satırlarda anlam bakımından bölünmeler var.Bir alt satıra kaymış son kelimeler sanki bana öyle geldi.Selamlar.
Sen bir ucundasın mavilerin
ben bir ucunda…
sevgili ozanım yine içinden geldiği gibi çağlamışsın..kayıt sırasında aksaklıklar olmuş sanırım ...ama muhteşem bir şiir tebrikler
Maviler çağlayıp birleşsin. Tebrikler. Sevgiler
Bizi kandıran o şarkılara
taze küfürler ısıtıyorsundur
mangal yüreğinde.
Oysa hala şarkılar sızlatıyor içimi,
Sayıyorum gelmişine,geçmişine
Uzaklığının; Defalarca okudum defalarca hayran kaldım,yüreğine sağlık ozan...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta