1960 Yıllarında Afşin'in yeşilliği henüz kaybolmamış iken dünyaya gelen,kahramanmaraş i.H.L. ve ardından Erzurum İlahiyattan mezun olup,Güneysu'da öğretmenliğe başlayıp halen Yedi Uyurlar-Eshab-ı KEHF diyarı Afşin 'de öğretmenliğe ve idarecileğe devam etmekte iken yaş haddinden dolayı 2025 yılı Nisan ayında aktif eğitim sürecine bir nokta koyduk..Hayata tutunmak ve hayatta kalmak,var olmak,hayatı anlamlandırmak ve anlamlı kılmak varoluş sebebimdir,gerisi kılu-kal.....
varoluş sebebimdir,gerisi kılu-kal.....