Bugün çok yalnızım,
biliyormusun anne.
Bugün anneler günü diyorlar,
aslında benim anneler günüm
hiç olmadı
sen yaşarken..
Çünkü her günüm sendin
seni sadece bir güne
hasr edemezdim.
Ama şimdi öyle mi,
sensizlik sol yanımı
soğukta bıraktı beni,
neye dokunmak istesem
ellerim dona kalıyor,
üşüyorum be anne!
Toprak ısıtmıyor yüreğimi
eskiden olduğu gibi,
yorgan olmuyor üstüme
açıkta kalıyorum
be anne...
Korkuyorum geceleri anne !
hiç olmadığı kadar.
Tatlı rüyalar göremiyorum
eskisi gibi artık,
düş kuramıyorum anne,
hayallerime sığmıyorsun,
Sen gideli yıllar oldu,
yalnızca hasretin
bir çığlığa,bir özleme dönüştü
yanıbaşımda,taptaze duruyor...
Ben seni hiç unutmadım ki anne,
hele de o annelik şefkat ve merhametini,
o asaletini,o asaletini
nasıl unuturum..
Ben seni hiç üzmedim ki anne,
ondan mıdır neden bilmem ki,
bana bir kere olsun kızdığını
hiç hatırlamıyorum.
Sevgin kaldı sadece hatıramda,
rüyalarımı, hayallerimi, yüreğimi ısıtan
hep o sevgin oldu...
Anne yüreği derler ya,
ben sende gördüm
o yüreği...
Koskocaman,
Muhabbet yüklü...
10/05/2026
Ahmet Doğan Afşin
Kayıt Tarihi : 10.05.2026 14:16:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
2026 Anneler gününde annemin aramızdan ayrılalı tam 30 yıldan sonra..




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!