Belki de mesele budur…Herkesi mutlu etmek içinher söze "evet" dersin.Kendin olmayı seçtiğinde iseyalnızlık oturur yanı başına.Ne kalabalıklar doldurur içini,ne de sessizlik eksiltir yükünü.Sonra anlarsın;insan, en çokkendi suskunluğunda yorulur.Ve dönüp dolaşıp,herkes g ...
Çok güzel bir şiir. İnsanı alıp götürüyor
Toplam 2 mesaj bulundu
Tebessüm
Ayşe Yarış
26.06.2026 - 20:30Belki de mesele budur…
Herkesi mutlu etmek için
her söze "evet" dersin.
Kendin olmayı seçtiğinde ise
yalnızlık oturur yanı başına.
Ne kalabalıklar doldurur içini,
ne de sessizlik eksiltir yükünü.
Sonra anlarsın;
insan, en çok
kendi suskunluğunda yorulur.
Ve dönüp dolaşıp,
herkes g ...
Nasılsın
Ayşe Yarış
11.11.2025 - 13:40Çok güzel bir şiir. İnsanı alıp götürüyor
Toplam 2 mesaj bulundu