1979 yılında Erzurum Aşkale ilçesi Kapıkale köyünde doğdum.ilk orta ve lise eğitimimi Aşkalede tamamladim.
İfrat derecede nostaljik bir mizacım var..Dostlarla hemhal olmayı ve sohbeti severim.
-
-
-
Ben Geldim Baba diyemedim
Ömer Tarım
18.03.2024 - 20:30Allah rahmet eylesin..bütün geçmişlerimize..özlem kokan güzel bir eser...yanimizdakilerin kiymetini bilmek gerek...
Toplam 12 mesaj bulundu
TÜM YAZILANLAR


Arkadaş Grubumdan Sn. Özcan Özütürk
<<< Doğum Gününüz Kutlu Olsun >>>
Toplam 1 mesaj bulundu