BEN NEYİM?
Güneşe uzanır ellerim
Sıcaklığını duymaz
Denize dalar bedenim
Tenim ıslanmaz
Kış mevsimini yaşarım
Soğuğu algılamam
..
-
-
Geçer mi Zaman, Hastane Odalarında?
Kenan Mim Eryiğit
14.11.2005 - 08:22Şiiriniz güzeldi, tebrikler.
Bunun yanında rahmetli babanıza verdiğiniz emeği kıskandım. Çünkü babam bana o fırsatı vermeden aniden göçüp gitti. Bu da benim derdim. -
Gece de İzmit var
Kerem Kayar
11.11.2005 - 20:28yağmurlu bir gündü İzmit’te
her zamanki gibiydi aslında her şey
tekdüze binalarda, sokaklarda…
yaşam devam ediyordu işte
nice hayalleri yaşamış ve yaşatmış
ve nice hayallere mezar olmuş bu kentte
bir suçluluk hissiyle yürüyorum
yağmurdan göletlerle dolmuş
engellilere değil sadece
...
Toplam 4 mesaj bulundu
-
sakıp sabancı
14.04.2004 - 13:50Sensizlik ve sessizlik!
Ağlattın gittin be ağam
Keşke diyesim geliyor, susuyorum
Isıttığın yüreklerden sana
Paha biçilmez bir kefen dikiyorumSitemim kime olsun ki?
Alan zaten veren değil mi?
Bizim sevdiğimiz kadar en az sevip
Allah aldı götürdü seni yanında
Niyaz ve dua ile ardından
Cennetin kapısına doğru
Islak gözlerimle, sevgimle peşindeyim!Ozan Özel
http://www.antoloji.com/ozan_ozel
Toplam 1 mesaj bulundu

BU GÜN SİZİN DOĞUM GÜNÜNÜZMÜŞ.İYİKİ DOĞMUŞSUNUZ, SEVENLERİNİZİ SİZİN GİBİ BİR SEVDİKLERİNE KAVUŞTURMUŞ MUTLU KILMIŞSINIZ,HOŞ GELDİNİZ,SEFALAR GETİRDİNİZ DÜNYAYA.SELAM VE SAYGILARIMLA
Doğum Günü
D oğduğunda bilmezdin dünyada misafirsin
O ysa nadir bulunan değerli bir safirsin
G eçmiş günl ...
Toplam 1 mesaj bulundu