Derya Akat Antoloji.com

  • Midasın Kulakları

    Hüseyin Yük

    10.05.2007 - 12:32

    Selam...evet şiir fabrikası haklısınız..)şiirde bir şeyler eksik,ruhu yok gibi..vede karmaşık...ben bile anlamadım..(beni anlattığınıza eminmisiniz sevgili şairim.))..sevgiyle..yüreğinize sağlık diyorum

Toplam 1 mesaj bulundu

TÜM YAZILANLAR