Selam...evet şiir fabrikası haklısınız..)şiirde bir şeyler eksik,ruhu yok gibi..vede karmaşık...ben bile anlamadım..(beni anlattığınıza eminmisiniz sevgili şairim.))..sevgiyle..yüreğinize sağlık diyorum
Toplam 1 mesaj bulundu
Midasın Kulakları
Hüseyin Yük
10.05.2007 - 12:32Selam...evet şiir fabrikası haklısınız..)şiirde bir şeyler eksik,ruhu yok gibi..vede karmaşık...ben bile anlamadım..(beni anlattığınıza eminmisiniz sevgili şairim.))..sevgiyle..yüreğinize sağlık diyorum
Toplam 1 mesaj bulundu