Ben kendimi yetmiş kuşağı olarak tanıtıyorum. Veren kuşak bizim kuşağımız. Kendimizden önceki kuşaklara sonrakiler arasında köprü görevi görüyoruz. Her kuşak öyle dense de maalesef değil. Toplumda ki hızlı değişim bu bağı koparmak üzere. Allah cc hakkımızda hayırlı olanı versin. Amin
..
-
Kalır
Cuma Ali Çetin
16.06.2026 - 10:19Yanında gidecek, sadece amel
Yaşarken atılır, Cennete temel
Cenneti kazanmak, olmalı emel
Ameller üstüne yıkılır kalır
Tebrikler Cuma Ali kardeşim naziremi de kabul buyur. -
-
Uyan İnsanoğlu
Mehmet Akif Güngör
06.06.2026 - 23:46Bu dünya muvakkat, ahrettir bâki
Bunun farkındadır, elbet muttaki
Haktan gayrı her şey, olur âfâki
Kendine gel artık, duy insanoğlu
Tebrikler Mehmet Akif bey naziremi de kabul buyur
Toplam 798 mesaj bulundu
-
Kendinizi bir dörtlükle ifade edebilir misiniz?
13.12.2023 - 22:55Doğdum elli iki temmuz ayında
Yazıldım nüfusa genel sayımda
Elli beşte yitirdik biz babayı
Şefkati aradık amca, dayıda
Toplam 3 mesaj bulundu


Şiirimi okuduğunuz için kalbimin derinliklerinden teşekkür ederim
slm. saygılar
Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın
Toplam 3 mesaj bulundu