Gözlerini bantlamalı senin,
gözlerini
Olur olmaz her yerde dolaşmanı,
yasaklamalı
Hele benim gibi, tehlikeli madde taşıyanlar
Yüz metre uzağından geçmeli
Olur ya !
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Merhba;
Çok güzel....İmgeler çok yerinde.Tebrikler......Sevgiyle kalın.
ne denilebilir bilmiyorum ama umarız kıvılcıma ragmen tehlikesiz madde olur :))
Batlatıverir!/
Çok güzeldi tebrik ederim.
Bir de o gözlerindeki kıvılcım
Kalabalık bir yerde,
patlatıverir adamı...
Öyle ya tedbiri önceden almak gerekir ama keske gönlümüze söz gecirebilseydik...Farkli ama cok güzel bir siir olmus, tebrikler..Sevgilerimle: Samanyolu
İlginç ve güzel , tebrikler Neşer Selman
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta