SENİN GİBİ DOST VARKEN
Senin gibi dost varken düşmana gerek varmı.
Söylermisin seninle aşkımız bu kadar mı.
Yakıp yıkmışsın senle geçen anılarımı
Söyle bana sen varken düşmana gerek varmı?
Bir duygu sarar dört yanımı
Ürperirim!
Ellerim tutmak ister ellerini
Gözlerim görmek ister gözlerini
Duymak isterim o çınlayan sesini
Bedenim sıcaklığı hissetmek ister
Koca bir bahçeden kopardım seni
Tüm güller hayretle bakıp kıskandı
Koklayıp sevgini aldım sineme
Gözlerim kapanıp seni sakladı
Başımda esen o kavak yelleri
SEVİYORUM SENİ TÜRKİYE’M
Seviyorum Irmağını Çay’ını
Seviyorum Dağ’ını Yamacını
Seviyorum kısrağını tayını
Toprağını Seviyorum Türkiye’m
Oturup seninle sözleşeme-dik
İki Aşık gibi değişeme-dik!
Kadere dur deyip yenişemedik.
Bari bayramları kutla sevgilim..
Esmez oldu yeller selam etmesem!
Kahretsin seni Allah Kahretsin
Nelere düşürdün beni
Bilsen utanırdın
Kaldırmazdın başını
Utanırdın yaptıklarından
Sensiz olmuyor ATAM.!
Sevenin seninle yaşar.
Sevmeyenin gene de!
Sana hep muhtaç ATAM!
O gün sana dönemedim hava karardı!
Oysa özlem ne çok vardı bir içimde kaldı!
GÖRMEDEN GÖZLERİM SEVDİM ONU BEN!
SÖZLERİ YETTİ SOL YANIMA GİRMEYE!




-
Selvi Aktürk
-
Selvi Aktürk
-
Selvi Aktürk
Tüm YorumlarYüreğinize sağlık ne güze olmuş. Her dizesi ayrı güzellikte. Giden sevdaların ardından yürekler böyle çırpınıyor işte. Beğenerek okudum teşekkürler.
Selvi Aktürk
Yüreğinize sağlık ne güze olmuş. Her dizesi ayrı güzellikte. Giden sevdaların ardından yürekler böyle çırpınıyor işte. Beğenerek okudum teşekkürler.
Selvi Aktürk
Yüreğinize sağlık ne güze olmuş. Her dizesi ayrı güzellikte. Giden sevdaların ardından yürekler böyle çırpınıyor işte. Beğenerek okudum teşekkürler.
Selvi Aktürk