Karşılıksız sevdânla kavrulduğum her gece
Dumanlar tüttüğünü sana söyleyemedim
Derin bir "ahh!" çekerken, sessizlikte sadece
Baykuşun öttüğünü sana söyleyemedim
Seviyorum desem de anlamadın halimden
SÖZ BİTTİĞİ YERDE İNSANLIK ÖLÜR 😥
Her nefes sayılı, biter bu ömür
Söz bittiği yerde, insanlık ölür
Pişmanlık duysan da dilenmez özür
Söz bittiği yerde, insanlık ölür
SÖZ BİTTİĞİ YERDE İNSANLIK ÖLÜR (2)
Dünya günden güne, kötüye gider
Zalimler hesabı sonunda öder
Kaybolur ortadan insânî değer
Söz bittiği yerde, insanlık ölür
SÖZ BİTTİĞİ YERDE, İNSANLIK ÖLÜR (1)
Her nefes sayılı, biter bu ömür
Söz bittiği yerde, insanlık ölür
Mezara girenin, bedeni çürür
Söz bittiği yerde, insanlık ölür
SÖZ BİTTİĞİ YERDE, İNSANLIK ÖLÜR (2)
İnsanoğlu aynı başağa benzer
İçi boş başaklar havada gezer
Dolu ise insan başını eğer
SÖZCÜKLERİ ÇÖPE KOYANA ŞAŞTIM
Nice ülke gördüm,şehir dolaştım
Sözcükleri çöpe koyana şaştım
Belki zor olsa da, ben de alıştım
Tek ayak üstünde yalana şaştım
Bir ve bütün olmak en büyük gâye,
Lâmı cimi yoktur; bunu böyle bil!..
Müttefiklik falan hepsi hikâye
Dost görünen düşman dostumuz değil!..
Kendisi besleyip taziye diler,
Söylenecek söz kalmadı
Çekip gitmek bize düştü
Yandı bitti köz kalmadı
Yakıp gitmek bize düştü
Astar yırtık yüz kalmadı
Söz verince sözünü tut
Kızdığında öfkeni yut
Yüce Rabb'in emri "Oku"
Çocuklara ilim okut
Soykırımda hayatını kaybeden kardeşlerimizi rahmetle anıyorum.
SREBRENİTSA (27.YIL ANISINA) 🌾




-
Osman Akçay
-
Osman Akçay
-
Özcan İşler
Tüm YorumlarTÜRKMENOĞLU
Dostun sesi gelmiş bize şan olur
Gönül evi nurla dolar han olur
Türkmenoğlu dertlerime can olur
Yârenlikte karar kıldı bu gönül
Hece onda serbest onda can bulur
Varsa gamın şiiriyle son bulur
Hangi bağda açsa çiçek gün bulur
Ülfetinde yarar ...
TÜRKMENOĞLU
Dostun sesi gelmiş bize şan olur
Gönül evi nurla dolar han olur
Türkmenoğlu dertlerime can olur
Yârenlikte karar kıldı bu gönül
Hece onda serbest onda can bulur
Varsa gamın şiiriyle son bulur
Hangi bağda açsa çiçek gün bulur
Ülfetinde yarar ...
Emeğinize yüreğinize sağlık tebrik ederim hocam saygılar.