Sorma Şiiri - Yorumlar

Hakan Akyurt
50

ŞİİR


4

TAKİPÇİ

Bana dünya ' yı sorma sakın...!
Çünkü ben ; onunla dönmüyorum...
Bana insanları sorma sakın...!
Çünkü ben ; onlardan uzak yaşıyorum...
Bana kendimi sorma sakın...!
Çünkü ben ; kendimi sende arıyorum...
Bana sevdiğin kim diye sorma sakın...!

Tamamını Oku
  • Cihat Şahin
    Cihat Şahin 01.06.2024 - 11:12

    Pardon. Bu gün günün şiirine yorum yapmak için üç değil sadece iki kişi girmiş.

    Cevap Yaz
  • Cihat Şahin
    Cihat Şahin 01.06.2024 - 11:11

    Sitede kayıtlı yetmiş küsur bin yetkili şair var ama günün şiirine yorum yapmak için bu gün sadece üç kişi girmiş. Sizce bunun manası nedir sayın şair ve şaireler?

    Hepinize hür yorumlar dilerim.

    Cevap Yaz
    Cihat Şahin

    Pardon. Bu gün günün şiirine yorum yapmak için üç değil sadece iki kişi girmiş.

  • Cihat Şahin
    Cihat Şahin 01.06.2024 - 04:15

    "BU DÜNYA AHİRETİN TARLASIDIR." -Hadis-i şerif meali-

    "BU DÜNYA, KAFİR İÇİN BİR CENNET, MÜ'MİN İÇİNSE BİR ZİNDANDIR." -Hadis-i şerif meali-

    "BU DÜNYAYI (ÇOK)SEVMEK, BÜTÜN HATALARIN BAŞIDIR." -Hadis-i şerif meali-

    "BU DÜNYA BİR MİSAFİRHANEDİR. İNSAN İSE ONDA BİR MİSAFİRDİR; AMA VAZİFESİ PEK ÇOK BİR MİSAFİRDİR. VAZİFE İSE: BU KISACIK FANİ HAYAT İLE AHİRET YURDUNDAKİ BAKİ CENNETLERİ VE ONLARDA MÜNDERİÇ OLAN SONSUZ SAADETLERİ KAZANMAKTIR." -Kelam-ı kibar-

    Hayırlı sınavlar ve hayırlı yolculuklar Hakan bey.

    Cevap Yaz
  • İbrahim Kurt
    İbrahim Kurt 16.12.2023 - 12:27

    Şairi kutluyorum

    Cevap Yaz
  • Zühal Sağın
    Zühal Sağın 07.10.2004 - 09:33

    çok güzeldi sevgili ve şiirler...z.zuhal saygın

    Cevap Yaz
  • Huseyin Poyraz
    Huseyin Poyraz 01.06.2003 - 18:59

    Puya kardes o konuda hic canin sikilmasin.
    Anladigim kadariyla; gunun siiri, tombala usulu cekiliyor.
    Siir sever dostlara saygi ve sevgiler...

    Cevap Yaz
  • Engin Kahraman
    Engin Kahraman 01.06.2003 - 17:42

    Ya bizi aydınlattığınız için teşekkür ederim.Demek şiir içirdeki duyguları mısralara aktarmak.Şiirde aşkı anlatmak için şiirde aşk kelimesinin geçmesine gerek yoktur,acıyı anlatmak için acı kelimesini yazmaya gerek yoktur,bunu başarabiliyorsan şiir yazabiliyorsun demektir.Şiirde duygular dankkkkkkk diye söylenmez.Bir estetik verilir,derinlik verilir,eğer yalın bir şiirse bu ozaman bir musiki verilir yani ses verilir şiire.Mısraları peş peşe koyup okuduğunuz zaman bunun şiir değil bir düz yazı olduğunu çok iyi anlarsınız.Birde şiirsel düz yazılar vardır bu ayrı bir konu,acıdır ki bu şiirsel bir düz yazıda değil... yukardaki şeyi bi okuyun Allah aşkına ,ya çünkü ben ,çünkü ben, ne bu.. yani şiir bumu..çünkü beni çıkartacaksın,şunu yapıyorum bunu yapıyorum çıkartacaksın.Burdaki duyguyu öyle bir anlatacaksınki,okuyana bir şeyler bırakacaksın.Bir giz bırakmamışsın okuyucuya,okadar yüzeysel anlatılmışki,hiç bir zevk hiç bir tad alamıyorsun.

    Cevap Yaz
  • Pervin Adalıoğlu
    Pervin Adalıoğlu 01.06.2003 - 16:27

    siz anlaşılan şiir yazmıyorsunuz yada anlamıyorsunuz herşeyden önce yazan kişiye biraz saygıda bulunsanız daha ılımlı bir tepkiyle yaklaşsanız şiirinde varsa bir hata biraz daha ince ve hassas yazacaktır. unutmayınki şiir içinden geçen duyguları mısralara dökmektir.

    Cevap Yaz
  • Engin Kahraman
    Engin Kahraman 01.06.2003 - 12:20

    El insaf El insaf be birader.. bu yazıyı şiir diye günün şiiri gibi çok özel bir bölüme alan arkadaşa ben nedeyim ?? yani diyecek bir şey bulamıyorum..Bu şiir değil bu düpe düz düz yazı hatta bırakın güzel bir şiir olmasını,üstelik kötü bir düz yazı.Hiç bir şiirselliği derinliği yok,imge yok,üslup bileyok..yazık çok yazık...

    Cevap Yaz
  • Yaşar Aslan
    Yaşar Aslan 01.06.2003 - 02:41

    Lütfen eleştirileriniz cesaretleri zedeleyici olmasın... Unutmayınız ki her çiçek önce bir kabuk içindeki tohumdan ibaretti..!! Saygılarımla..Yaşar ASLAN

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 34 tane yorum bulunmakta