Bana dünya ' yı sorma sakın...!
Çünkü ben ; onunla dönmüyorum...
Bana insanları sorma sakın...!
Çünkü ben ; onlardan uzak yaşıyorum...
Bana kendimi sorma sakın...!
Çünkü ben ; kendimi sende arıyorum...
Bana sevdiğin kim diye sorma sakın...!
Çünkü ben ; onu sana şiirlerimle anlatıyorum........
Kayıt Tarihi : 26.05.2000 13:31:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Dünyayı nasıl sorabilirim
Şiirle.
Zaman öper anla.
Anla.
sonra diyorsun ki bana sevdiğimi sorma...
yahu şiir zaten şiir değil ama en azından cümle bütünlüğü ve anlamı olsaydı..
kader inancına yaklaştırıyor.
Demek ki yazmak yetmiyor,
doğru günün gölgesine düşmek gerekiyor.
Şiirler eşit doğuyor ama eşit okunmuyor.
Kimisi defterde büyüyor, kimisi sistemde büyütülüyor.
Biz yine aynı soruda kalıyoruz: ‘Neye göre?’”
TÜM YORUMLAR (34)