Sonrasında küçük bir kaygı
Ne yapacağımı bilmeden
Öncesi hep aynı sonrası sensizlik
Sanki olanlar çok farklı
Gelirken üstüme üstüme
Hep aynı kaygı var içimde
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sevgili kardeşim kırgınlık adeta satırlardan taşıp insanın hücrelerinde ihtilal yapıyor tebrikler selamlarımla ve tam puanımla
Tükenmeden yitenlerden
Kalanlarıda al giderken
Sensizliğin içinde bir sürü sen
Yıprattın beni şimdiden
Şu dörtlük harika olmuş kutlarım emeğine sağlık ilhamın bol ve herşey gönlünce olsun.10puan+ant.Zeynep Eroğlu
EMEĞİNE VE YÜREĞİNE SAĞLIK SAYIN YORULMAZ...
KUTLARIM..
Ayrılığın dayanılmaz ağırlığı ve hüznün kesâfeti yüklenmiş dizelere..
Güzel bir çalışmaydı, tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta