pencere darasında altın bilezikti ok
yaydan çıktı artık dokundu bulutlara
tarihe karıştı yükselen duman
öyle küçüldü ki açılar, diplomalar gereksiz
ve kocaman binalar geleceğin enkazı
resmin gözü yaşlı çocuğu
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




zehirden ibarettir aslinda hayat...en cok da sairler icer onu..sanirim buradan geliyor onlarin olumsuzlukleri...resmen oykundum pembe cicekli zakkumlara simdi...guneyde bir deniz kiyiisina mi gitsem,ne yapsam...yoksa anadolu ortasinda ot olupmu yansam...bilemedim ki:)))
kutlayarak opuyorum seni...
Dokunsam ağlayacak bu şiir dedim
Dokunmasam ben ağlayacağım
Elim öylece kaldı havada....
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta