NUR’A İMAN
Beni benden istemeyin,
Ben nur içinde narım,
Nar olmak isteyen varsa
Narıyla Nur a yalvarsın.
NUR ATEŞİ
Bir bir iniyor gökten sevenlerin,
Bense sensiz kalıyorum yine.
Yalnızlığımın şavkı vuruyor
Kızıl semalar gibi gözlerime
NURLU EL
Kaçıyorum sorgulardan dip köşe
Dönüyorum sırtımı tüm âleme
Çığlıklarım çarpıyor duvardan duvara
Melekler üşüşüyor acziyetle tepeme
Nursuz mühürlü dilim, acıyor yüreğim
ÖLDÜĞÜMÜ UNUTMUŞUM
Önce öpecektim bir güzel yürekten,
Dudaklarımın izi çıkacaktı yüreğine,
Sonra sarılacaktım çınar gibi bedenine,
Teninin kokusu kalacaktı üzerimde,
OLMALI
Yollarım olmalı sevdama koşan
Sevdam olmalı ölümüne coşan
Dağlarım olmalı yürek yarası
Nurum olmalı bin derde deva.
OLMAYAN II
Seni ilk gördüğümde ufukların kızıllığı vardı saçlarında,
Çok bekledim sabahları tan vakti sarılıklarını,
Cemre düşen yüreğin göklerden nurani mi bilmem,
Gök kuşakları açmış yüreğinde köksüz kesin,
OLSUN
Yeniden doğmaktı seni sevmek,
Ölümüne belki ama olsun.
Hiç değilse yalnız olmayacak,
Artık acı vermeyecekti ölüm.
UZAKLARDA NUR
Uzaklara gitmek var ölümsüz uzaklara,
Ölümün olmadığı nurlu uzaklara,
Bir yudum sevgi adına bir yudum
Nura dokunmak var şifa niyetine,
VEDASIZ
Ne feryatlar fayda edecek,
Ne gidenler dönecek,
Bir bir tükendiğinde keşkeler,
Sessizlik hüküm sürecek dillerde
VEFASIZ
Bana öyle baksan ne olur.
Suçsuzum, masumum.
Bütün günahlarınla.
Seni nasıl sevmiştim.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!