Eskisi gibi değil artık ;
Roller değişt,i oyuncularda.
Caymak yok sevmek var ,yazık!
Aşka bak ne halde nedurumda.
Nerede eski duygular şimdi?
Karalar bağlamak ne kelime!
En güzeli onun kadar sevilmedi ,
Sevmek meziyettir bir veçhile.
Kim demiş aşk çocukluk hastalığı?
İçinde en derin duyguların barındığı
Nasıl sevmektir ,gözün görmez ırağı...
Kayıt Tarihi : 2.02.2026 17:55:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!