Köşe bucak kaçtığım gerçekler
Yapışıyor paçalarıma
Dağılmıyor kara bulutlar
Adım adım yalnızlık
Sahipsiz bir karanlık
Benim karanlığım değil
Gidiyorsun değil mi?
Bırakıyorsun beni
Ne çabuk unuttun o güzel günleri?
Bıraktın sende olan bana ait her şeyi
Sana gülen gözler
Ağlıyor şimdi
Sen gittin gideli üşüyorum
Kalbim enkaz yeri
Duvarları altında eziliyorum...
Katran siyahı boyadı ellerimi,
İz kalıyor dokunduğum her yerde,
Hani amaç gizlenmek ya,
Mümkün mü sendelemeden yürümek?
Bir kaç mum yaktım yüreğimde,
Işığını görmesinler diye kapattım tüm kapıları
Bir kabusmuş yaşananlar,
Uyanmayı dilediğim,
Koşarak gidiyorsun,
Arkandayım görmüyorsun,
Çok zor şimdi seni bulmak,
Artık sahile de gelmiyorsun,
Hangi şarkının bestesi
Hangi sözlerin melodisi
Salıncakta sallanan kız
Rüzgar saçlarını tararken
Hayallere dalan kız
Gökyüzüne baktığında
Benim güzel çiçeğim,
Solma sakın.
Tek arzum güzel kokun
Seni gözyaşlarımla suluyorum.
Solma sakın.
Sana sevgimi sunuyorum...
Denizdeyim, uzaktayım,
Hasret kaldım yine güle,
Ah, kokusu tüttü yine,
Hayır! Deniz izin verme!
Sığındım sana, boşver beni,
İstesem de geri gönderme!
Bazen bir reçelin tadında bulursun geçmişini
Kapattım gözlerimi, ayaklarım yerden kesildi sanki
Bu hafiflik hissi, yüzümde beliren tebessüm
Düşünme sevgi.
Düşünme, anın tadını çıkar, unut şimdiyi.
Ah gül reçeli...
Hatırlar mısın camdan sana el sallayan kızı?
Hatırlar mısın kaçamak bakışlarımızı,
heyecanımızı?
Hatırlar mısın birlikte dağa tırmanışımızı?
Hatırlar mısın çocuklar gibi oyunlar oynayışımızı?
Ne güzeldi her günümde gecemde sabahımda olan sen.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!