Uğur böceğine, kelebeğe, akan şelaleye
Şiir yazasım var bugün.
Belki bir yaprağın rüzgârla dansına,
Belki gökyüzünde süzülen bulutlara…
İçimde kelimeler usul usul çoğalıyor,
Zaman, sabrın ölçüsüdür, dostu değildir her an,
Bir gülüşte kaybolur, bir gözyaşında doğar.
Ve nasip, ne hesapla ne de planla gelir,
Sadece doğru an, doğru yer ve de zaman..
Nedir bu gönlümün içindeki ,
Aşk ise eğer gönlümdeki
Sonsuza dek kalacaktır baki
Lakin aşk değil ise içindeki
Bir gün son bulmaya mahkumdur inanki.
Sen gaybı bilmezsin
Gönülden geçeni görmezsin
Sevdim der geçersin
Canan’a erdim sanarsın
Oysa aşk bir perdedir
Bu cana reva mıdır bunca keder ,
Teessürü gitmez bu yüreğin neden ?
Şayet ki vuslatına vurgunsa eğer ,
O gün gelene kadar sabırla bekler .
.
Vuslatın ne olduğunu bilmeyen bu yürekler ,
Her köşede bir bilge, her ağızda bir hüküm,
Laf satıyor herkes, sırtımda ağır bir yüküm.
Doğruyu bilmek yetmez, şekle takılır gözler,
Yormaktan ,boğmaktan başka ne yapar, bu kibirli sözler?
Gönüldeki sevgiyi bir kelimeyle ölçerler,
Kırıldı zamanın aynası,
hangi parçasında unuttum kendimi…?
Sesim yankılanmıyor artık,
duvarlar çoktan sağır.
Bir adım daha atsam,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!