KENDİNE ÇOĞAL AK
Bir nokta kadar ol ama bir nokta da takılma
Bir daire olsun aklında ama hep orda kalma
Münzevî bir siyahlığı giyinmez her İnsan da
Topluluk beyaz dövüyor sanırsın ki sahanda ?..
KENDİNE KURULAMAYANLAR
HERKESİN KÖŞESİNE ÇEKİLİR
Bir köşeyi tutmakla köşeyi döndüm sananlar
Ben köşe tutmuyorum
Çünkü
KENDİNİ DİNLE
Kendini sadece kendin anlıyorsan
iyi yerdesin
sadece kendini dinler
dinlenirsin
KENDİNİ DİNLE
KENDİNLE KONUŞ
Çoğu insan kendiyle konuşur
çok azı kendini dinler
Kendiyle konuşana deli derler
KENDİNİ SAY
Yüzünü herkese dönmeyeceğini
Sırtını sadece kendine yasladığında anlarsın
Yüzünü kendine döndüğündeyse
Sırtından
#KENDİNİZE
#ULAŞIN
Dünya'nın en derin sözlerini sarfedersin, asla anlayamazlar ve anlayamadıkları gibi karınlarına burular girer kıskançlıktan, elleri titrer hasetlikten, tırnaklarını kemirirler çekememezlikten, hatta uykularını kaçırdıkların bile olur, "ben de niye böylesi meziyetler yok diyerek", kapkara kalplerine ritm bozukluğu yaşatacak düzeyde, çat diye ortadan çatlayacak hâle getirdiklerinin bir çoğunun ..
Hastanelerin âcil servislerine sevk eder gibi, nöbetçi eczaneler aratır gibi, şiddetli bir baş ağrısına maruz bırakan yahut tedavisi mümkün olmayan bir hastalığa yakalanmış gibi hissettirirsin, hastalıklı ruha sahip o benliklerini !?
KENDİ OLAMAMIŞ KOPYACILARA
Ne çok teşhirsiniz hem de ne çok
Bir baktık teşhirlerinize sizden yok
Dünya' yı seyretmek farklıdır fakat
Seyirlerinizin tamamı taklitten çok
KENDİSİ OLMAYANLARA
Kendisi olmayanlara doydum yanım yöremde
İkiyüzlü çok sahtekâr gördüm yemin törende
Dostluğu paylamışlar sordum canım nerende
Samîmiyetsiz kimlikler çok yemişler veremde
KEPEKLENDİK
KEPENGLEDİK
Bulgurun köftesinden vazgeçip de
kısıra merak sardığımız günlerde
"bilmiştim aslında"
KEREMÎ
"Hiçbir şey göründüğü gibi değil ama aslı gibi de olmadı"
"İnsan da göründüğü gibi olmadı ve aslıyla uzaktan yakından hiç bir ilgisi kalmadı"




-
Sevda Sevgi Laloğlu
-
Halil Gökçek
Tüm YorumlarHaklısınız Halil bey ... Hayata küsmek demeyelim de hayata acıyoruz, acışıyoruz galiba ? Yine de yaşamak her şeye rağmen çok güzel ki bizim bir yaşam gayemiz var hamdolsun !.. Saygı ve sevgilerimi yolluyorum, sonsuz teşekkürler !..
??
Hayat iyisiyle kötüsüyle yaşamaya değer hayata küsmek kimseye kazanç sağlamaz.