KABÛS BİTMELİ
Bir hayâl vardı kurucuları bilir
Bir de kabûs
görücülerinin bildiği
Hayâlin gözleri hep güzelliğe açılırken
KADIN ÇOCUKTU
Geriye taranmış kısacıktı saçları
Kadın çocuktu
Eşlik ediyordu ona
ileriye dönük saç ucu
KADININ DOĞASI
Gözlerimi yumdunuz
Burnum tiksindi kokudan
Ağzımı susturdunuz da
Ruhum yutkundu acıdan
KAFA/SIZ
'' Bizi en çok, kafa yormayanların, koşuşlarındaki hız mahvetti .. Şimdi yorulmuş olsalar, ne değişecek ki ? Mutluluğumuz, kafasızların ayaklarına serilen, ferdi .. ''
[ Sevda Sevgi LALOĞLU ]
KALARAK GEÇME
GEÇEREK KAL
DAHA GÜZEL OLUYORSUN
Geçer mi dediğin her şey
birgün geçer
KALBİ G/ER
Nelere asılmadık ki insandan başka
Yarım hisse yarım yüz estirdik Aşk'a
İpe serili olan da kuruca duruyorken
Nelere yağmadık ki Nisandan başka
KALBİN ELİN
Ele kalbi bağlayanın
Kalbi durur eli çoktur
Eli bağlı duranların
Kalbi vurur eli yoktur
KALBİN ELİNDEN GELİR
El ovuşturanlar gördüm hemen her yerde
Kalbimi ovuştururdum gözlerken ben de
Aklım bir şeyler söylerdi birden o dem de
Elinde olmaz insanın belki bazı şeyler de
KALBİN GÖZÜNÜ AÇ
AÇIKGÖZ
'' ... Açık gözlü bir kalple,
kalp gözü açık olmak
birbirine karıştırılmamalıdır ...




-
Sevda Sevgi Laloğlu
-
Halil Gökçek
Tüm YorumlarHaklısınız Halil bey ... Hayata küsmek demeyelim de hayata acıyoruz, acışıyoruz galiba ? Yine de yaşamak her şeye rağmen çok güzel ki bizim bir yaşam gayemiz var hamdolsun !.. Saygı ve sevgilerimi yolluyorum, sonsuz teşekkürler !..
??
Hayat iyisiyle kötüsüyle yaşamaya değer hayata küsmek kimseye kazanç sağlamaz.