KÖTÜ YATIYA KALDI
Kötü arasından yine
en iyi seçmek vardı
Artık o da kalmadı
İyiler arası çünkü
KRONERCE
Aşk'ın rengi mor dedik umudun ki hep mavi
Sevgi açık pembedir Sevda kan kırmızı yani
Kocaman kalbi olanlar hepsine de olur kanî
Hiç birini bilmiyorsan sendeki insanlık mani ...
KÜÇÜK BEYİN
Nasıl da çoğalmış öyle
Lâf sokmalı lâfazanlar
Beyni küçük hitâbıyla
Beynelmilel Sûizanlar
KULAKLARA
Yavaş yavaş çekiliyorum
hızla geçtiğim Dünya'nızdan
Bendeki çekilme hızı
yaşam boyunuzdu
KURAL
İyi olmak için;
kötüleri, avucunuzun içi gibi
bilmeniz gerekiyor ..
Kötüleri def etmek içinse,
KURBAĞALAMA
Sonra bir de sorarlar
neden bu kadar sinirlisiniz
Kurbağanın
insan eline sıçrattığı söylenen
KURŞUN GİBİ
Güle kurşun sıkılsa da
Kurşun gülü vurur mu
Gül Aşk'lara darılsa da
Aşk gülü hiç kurur mu
KURT ULUR
ÇAKAL ÖLÜR
Türk Kurt'um hem de Bozkurt
Düşman hem hayran hem hırt
Leş peşinde koşan çakal
KUYRUK SOKUMUNDA HAYAT
Düşünmeliyim
bir kemiğin iliğiyle ilgimi
Düşünmeliydim ilmin
içindeki bilgimi




-
Sevda Sevgi Laloğlu
-
Halil Gökçek
Tüm YorumlarHaklısınız Halil bey ... Hayata küsmek demeyelim de hayata acıyoruz, acışıyoruz galiba ? Yine de yaşamak her şeye rağmen çok güzel ki bizim bir yaşam gayemiz var hamdolsun !.. Saygı ve sevgilerimi yolluyorum, sonsuz teşekkürler !..
??
Hayat iyisiyle kötüsüyle yaşamaya değer hayata küsmek kimseye kazanç sağlamaz.