Sessizlik, ne amansız bir yakarış! Değil mi?
Aslında birçok manaya gelir sessizlik. Bazen özgür olursun, bazen tutsak.
Denizin azgın hışırtısı gibidir sessizlik. Ne kadar da benziyor sensizliğe!
Sensizlik demek, sessizlik demekti oysaki.
Kayıt Tarihi : 6.04.2026 03:22:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Hikayesi:
Aşkın Dengesi Neydi? - şiir kitabından alıntıdır..




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!