SERVET ALKAN HAYATI
Dünyalıyım..İnsanların eşit,kardeşliğine inanır savunurum...Zulüm nerden gelirse gelsin zulümdür..Bunu bilir bunu söylerim...Mazlumdan yanayım her zaman...Bizi biz eden bir arada tutan değerlerimize dört elle sarılmalı,nifak ve ikilikden uzak durmalıyız her zaman....Ortadoğu Coğrafyası Emperyalistlerin kuzgun hayallerinin beşiği oldu her zaman...Acı gözyaşı ölüm bu coğrafyanın kaderi olmamalı....İnsanca adil bölüşüm paylaşım..Kardeşlik......Şiir; Yüreğin dinamosu....Saygılar...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




-
Servet Alkan
-
Kerem Derviş
Tüm YorumlarPardon...Yeni gördüm.Tebriklerinizi ....Teşekkürler...Saygılar...
Gönülden dile getiriyorsunuz hislerinizi. Şiirleriniz gerçekten çok manidar. Başarılarınız devamını diliyorum.