Şeref babam sensiz kaldım bu dünyada
Adını her gece içimden çağırırım
Bir ses versen dönerim çocukluğuma
Yokluğunla her gece dağılırım
Evimizin ışığı erken söndü
Sessiz kaldı kapılar sensiz
Bir yanım hâlâ seni bekliyor baba
Kalbim yetim kaldı sensiz
Şeref babam
İçimde dinmeyen bir acı kaldı
Bir kere sarılamadım sana
Ömrüm boyu içimde yara kaldı
Şeref babam
Sesin hâlâ kulaklarımda çınlar
Ben büyüdüm ama eksildim
Geceler adını söyleyip ağlar
Çayın buharı bile sensiz şimdi
Sandalye boş bakar yüzüme
Bir dua gibi anıyorum seni
Hasret çöker her gece üstüme
Şeref babam
Hasretin içimde dağ oldu
Gidemediğim o son yolun
Kalbimde bitmeyen ah oldu
Bir gün gelir miyim yanına bilmem
Söyleyemediklerim içimde kaldı
Affet beni geç kaldım baba
Oğlun sensiz yarım kaldı
Şeref babam
Adını göğe yazdım bu gece
Rüzgâr bile senden haber getirmez
Ben hâlâ seni beklerim gizlice
Kayıt Tarihi : 29.03.2026 06:57:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
😟🥀




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!