Senden Gitmek Şiiri - Yorumlar

Nida Mutlu
6

ŞİİR


2

TAKİPÇİ

Senden gitmek;
Bir kapıyı çekip çıkmak değildi yalnızca,
Bir ömrün içinden eksilmekti.
Adının geçtiği sokakları terk' etmek,
Sesini duymamak için kulaklarını tıkamak.
Hatıraları diri diri gömmekti.

Tamamını Oku
  • Orhan Samih Güllük
    Orhan Samih Güllük 24.06.2026 - 11:42

    Selamlar Efendim, çünkü bazı ayrılıklar diyen yazarımız evet eserin tamamı muhteşem fakat yinede bir satırı bir çok şeyin kısa hikayesidir yaşadığınız onca şeyi anlatır, bir ömrü bir satırla dile getirirki, işte bu kalem Ehli demektir daha nice eserlere diyelim saygı ve hürmetler efendim.

    Cevap Yaz
  • Nida Mutlu
    Nida Mutlu 16.04.2026 - 21:45

    çok teşekkür ediyorum sevgiler saygılar. :)

    Cevap Yaz
  • Hüsamettin Sungur
    Hüsamettin Sungur 11.04.2026 - 17:12

    Ne güzel demişsiniz
    beğeni ile okudum
    dilinize sağlık

    Cevap Yaz
    Nida Mutlu

    çok teşekkür ediyorum sevgiler saygılar. :)

Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta