Senden gitmek;
Bir kapıyı çekip çıkmak değildi yalnızca,
Bir ömrün içinden eksilmekti.
Adının geçtiği sokakları terk' etmek,
Sesini duymamak için kulaklarını tıkamak.
Hatıraları diri diri gömmekti.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Selamlar Efendim, çünkü bazı ayrılıklar diyen yazarımız evet eserin tamamı muhteşem fakat yinede bir satırı bir çok şeyin kısa hikayesidir yaşadığınız onca şeyi anlatır, bir ömrü bir satırla dile getirirki, işte bu kalem Ehli demektir daha nice eserlere diyelim saygı ve hürmetler efendim.
çok teşekkür ediyorum sevgiler saygılar. :)
Ne güzel demişsiniz
beğeni ile okudum
dilinize sağlık
çok teşekkür ediyorum sevgiler saygılar. :)
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta